澳指南,居民遊客兩相宜

Converted_file_c85d5e62

係 App store 當你想搵下有關澳門的 App 十有八九都係 d 指南 App,但個個的落差都好大,而且九成無咩人更新又無咩資料,出一輪就謝曬。

今日介紹呢個 App 「澳指南」 小弟都用左一排,見佢都 keep 住 update,先寫上黎同大家分享下,而且用落都真係幾方便,介紹唔駛多講,自己睇下面段片,好過我口水多過浪花啦~~

睇完片,見到佢功能都幾全面吧,尤其係個導航,堅方便。

但都要彈下,首先個 App icon 真係唔多靚,搞到人睇到都唔係好想裝。第二,成個 App 咁鬼多商戶分類都唔搞返個 full app 搜尋,有時急起上黎只係想睇下間店係邊就要用番 google或 mlocal.biz(下篇我就介紹) 用唔到佢,又浪費左佢個好正的導航功能。

希望個 App 的制作公司見到我的批評,研究下改進下,同繼續努力啦~

 

iOS 版下載

Android 版下載

官方網站

 

Facebook 留言

則留言

One thought on “澳指南,居民遊客兩相宜

Comments are closed.